یکشنبه، مرداد ۰۸، ۱۳۹۱

روزهای شلوغ ما

دیروز جناب آقایان موور اومدن و اسباب ما را بار زدن و رفتن به سمت تورنتو، خونه شد لخت و عور.البت من الآن هنوز مونترال هستم در نقش یک چتر باز خیلی خیلی باحال در خانه پسرخاله جان نازنین. هنوز چند جعبه کوچک، مقداری خوراکی یک چمدان و گلدان هایی که با جان و دل بزرگ کردم توی خونه هست.حالا احتمالا شنبه دیگه من و نیما دست در دست هم اینا رو هم می بریم خونه جدید.
خونه جدید رو هم جمعه نیما تحویل گرفت.جای خوبی است خدا رو شکر.اجاره کمی بالاتر است.دو اتاق خوابه است. اما بازم الهی شکر!حداقل تا یک سال خیالمان کمی راحت است.
خونه یک بار اجاره رفت.مردی از دیار تورنتو اماد گرفت،امضا کرد و بعد گم و گور شد.الآن ازش خبری نیست. فکر کنم نمی خواد. اما واقعا بیشعوری هم حدی داره.نمی خوای زنگ بزن بگو نمی خوام چرا اینجوری می کنن...
و باز من دارم آگهی می ذارم ...کسی نمی خواد این خونه رو...ماه اول 150 دلار هم تخفیف می دیم ها..!!!
شاد باشید
سیما

۱ نظر:

ناشناس گفت...

آقایی که خونه را اجاره کرده و نیومده قانونا باید جریمه بشه .کلا به این راحتی نیست که بذاره بره شما هم ممکنه قانونا باید کاری بکنید... البته در این مورد مطمئن نیستم . قبل از هر اقدامی پرس و جو کن تا مطمئن بشی . بعضی ها از بی اطلاعی مهاجرا از قوانین خیلی سو استفاده می کنن تا تلکه شون بکنن.