چهارشنبه، تیر ۲۱، ۱۳۹۱

فوری

کمک واجب هستم شدید...خدایا شکرت...تا کمک هست از این کمک ها.
از اونجایی که بنده و این آقای همسر.البته فعلا آقای همسر مهمتر تا تاریخ بیست و سه جولای به منظور رفتن سر کار در شهر میسیسوگا باشه بالاخره ما هم از مونترال یعنی داریم می ریم.می خوایم مووو کنیم.فقط می مونه چند تا نکته.اینکه کی؟ اینکه کجای؟ و اینکه چطور؟!
الآن حق دارید من و با لنگ کفش بزنید.بگید یعنی الآغ یه سال روز و شب ...شب و روز اومدی گفتی هی کار...هی هی هی...اشک تمساح ریختی الآن داری زیرآبی می ری...یعنی حق دارید...اما دقیقا مثل جریان مهاجرتم.الآن هم فرصت اینکه خیلی ذوق درورکنم نیست...فقط همین رو بگم که دلم بسیار شاد است انگار یک بالون 2000 لیتری توش فعلا به پرواز اومده.
آها کجا بودم.
می شه لطف کنید به من کمک کنید.یک محله خوب که حداکثر 45 دقیقه تا میسیسوگا(پایین فرودگاه پرینستون) فاصله داشته باشه رو به من معرفی کنید.
کمک...واقعا نیاز به کمک دارم.فکر کنید در کمتر از 20 روز بخواید خونه پیدا کنید.جا به جا بشید و وا وی لا...البت فعلا من هنوز نمی دونم باید منم زود برم یا بزارم هفته بعدش برم.
ایده های شما را خریدار هستیم.
فقط یک نکته...خدایا شکرت...بر می گردم.حتمال

۴ نظر:

گانگ گفت...

salam Sima khanom. ma sherkatemoon yek branch tu Mississauga dare va ta unjayi ke midunam chanta az hamkaram khune tu "Brampton" graftan. age eshtebah nakonam yek mantagheye pakestani hendi ast faselash ham ta Mississauga 20 daghigheh ast. yeki digheaz dustam tu ye sherkati kar mikone nazdike forudgahe Pearson un ham khune Brampton gerefte.
gheymat ha ta unjayi ke man midunam yek kam az makaze toronto payintar ast. az kijiji gheymat haro dar biar.
http://toronto.kijiji.ca/c-real-estate-apartments-condos-1-bedroom-APPARTMENT-FOR-RENT-BRAMPTON-Great-Neighbourhood-W0QQAdIdZ390590517
man nemidunam hamsaretun mashin daran ya na. vali agar mashin dashteh bashid mitunid apartrteman ye jahayi markaze shahr mesle "north york" ya "thornhill" begirid va hamsaretun har rooz rafto amad konand faselash mishe 40 daghighe ba mashin. vali farghesh ine ke khunatun markaze shahr ast. agar etelaat bishtari mikhayid shomare tamasetun ro baraye man email konid : miner_iran@yahoo.com man mexico hastam ba shoma tamas migiram.
ghorbane shoma.
Gangue

فریبا گفت...

سلام عزیزم خوشحالم که آقا نیما کار پیدا کردند . آقای یانک راهنمایی لازم را کردند منتها منطقه برامتون بدرد ما ایرانی ها نمی خورد . دوست همسرم اونجا خانه گرفته درسته ارزانتر است اما اصلا راضی نیست . میگه امنیت نداره فینچ غربی هم نزدیک میسی ساگا است البته نمی دونم کجای میسی ساگا میخوان کار کنند خود این شهر هم میگن خوبه. با توجه به اینکه میخواد از مونترال بیاید شاید بهتر باشه روی خود شهر میسی ساگا فکر کنید. تورن هیل که دوستمون گفتند از آنجا خیلی دوره من فکر میکنم توی ساعت صبح و عصر به ترافیک حسابی برخورد کنید. البته بستگی به بودجه ای که میخواهید بگذارید هم داره میتونید توی سایت MLS.ca هم نگاه کنید و براساس منطقه موردها را انتخاب کنید. براتون ارزوی بهترین ها را دارم. موفق باشید

لیلا گفت...

سلام سیما جان
ممنونم از اینکه نظر دادید.
پیدا کردن محل مناسب زندگی در تورنتو آسان نیست و با 2 روز مساله شما حل نمیشود. میخواستم ببینم شما چقدر میخواین هزینه کنید و چه نوع خونه ای میپسندید. کاندو رنتال یا بیسمنت و چه نقطه ای از شهر و چند خوابه.
این اطلاعات رو بقرستید شاید بتونم کمکتون کنم.
اصلا میتونید مهمون ما باشید.
خدا نگهدار

ویدا گفت...

سلام سیما جون
من تو ایرانم ولی با توجه به اطلاعاتی که دارم پیشنهاد میکنم اول آقا نیما بره و خودش از نزدیک و بدون عجله بگرده دنبال خونه ولی یکی از اشناهامون که وضع مالیش هم خیلی خوبه تو خوده میسیساگا خونه داره .
به امید اینکه بزودی از این مرحله هم به سلامتی عبور کنین.