جمعه، فروردین ۰۴، ۱۳۹۱

پیر نشی جوووون


خدایا ما رو پیر نکن
نمی دونم دقیقا از چه سنی به یک نفر می گن پیر...اما این رو خوب می دونم که توی این سفر اخیر به این نتیجه رسیدم که باید بگم خدایا من و پیر نکن...
در این عید زیبا، من به همراه مادربزرگ و پدربزرگ مهربانم اومدیم شمال.یعنی شما اگه نمی دونید غلط کردن چه معنی هست بیان من بهتون اطلاعات درست می دم یعنی اطلاعاتی که خودتون هم باورتون نمی شه.
کلا من در این زمینه خیلی صبورمااااا...پدربزرگ بنده دچار بیماری آلزامیر شدن.البته هنوز ما رو به یاد می آرن اما دقیقا هر پنج دقیقه یک بار ریست می شن. آدرس گم می کنه .چیز جا به جا می کنه و یادش نمی آید. کلا یه پا مسئله است.تا این قسمت خیلی مشکل نیست، اما پدربزرگ بنده در تمام عمر حرفش رو با زور جلو می برده و با داد و بیداد می رفته جلو حرفش رو و البته شدیدا هم مذهبی و خشک بودن(البته بعد از انقلاب اسلامی) و الآن خوب دیگه حرفش برو نداره و کسی به حرفش گوش نمی ده و این باعث میشه هی اون بخواد ابراز وجود کنه با داد و بیداد و حرفهایی که بدلیل آلزامیر دیگه معنی نداره.در مقابل مامان بزرگم که زن بگو بخند و سرزنده هست که همش داره رِنگ می گیره و می خونه و میرقصه، و علاوه بر اینکه (کلا از وقتی من یادمه) هیچ حرف مشترکی با شوهرش نداره، قبول نمی کنه این مرد هیچی یادش نمی مونه.یعنی همش دارن جر و بحث می کنن...
کلا من به جنون رسیدم این وسط...یکی می گه بکن...اون یکی واسه خودش رِنگ می گیره(دقیقا مثلا وسط چهچه شجریان که داری حال می کنه باهاش) اون یکی می گه من کلا ایران را وسیله نصب کردم (دقیقا هر پنج دقیقه یک بار)یعنی کلا من جنون رو تجربه کردم.دارم با بابام حرف می زنم مامان بزرگم می آد کنار گوشم آواز دلی دلیییی می خونه....می گن مامان پری صبر کن یه چند دقیقه می گه نه ببین این آهنگ کو................کلا من نوه بدی هستم!؟؟!؟!
خدایا من و پیر نکن یا اگه پیر کردی بار نکن...بار بودن خیلی بده.خدایا رو به من این قدرت بده که بتونم همسرم رو اینقدر دوست داشته باشم که باهاش همراه باشم نه اینکه فکر کنم باره،زورگوه یا هر چیزی...خدایا کلا عیدت مبارک...آخرین عیدی داریم هااا...حالا هفته دیگه هم باید بریم مشهد خونه عمه بزرگه.اونجام جریانی است مثل اینجا...!!!فقط  خدا رو شکر عمه ام هر چند از بابابزرگم بزرگتره اما حافظه داره قد من...از منم بیشتر من الآن اگه یه چیز رو دو بار برام تکرار کنید آمپرم می چسبه به سقف....
 سیما یک نوه بد و فوق العاده لوووووس
فروردین نود و یک

هیچ نظری موجود نیست: