شنبه، آذر ۲۶، ۱۳۹۰

یک سال گذشت

یک سال پیش در چنین روزی...
من برای اولین بار وارد خاک کانادا شدم.
من برای اولین بار تنها سوار هواپیما شدم.
من برای اولین بار از قاره آسیا خارج شدم.
من برای اولین بار وارد قاره اروپا شدم.
من برای اولین بار از اقیانوس اطلس رد شدم.
من برای اولین بار بدون حجاب در خیابان قدم زدم.
من برای اولین بار وارد خونه خودم شدم.
من برای اولین بار...
یک سال گذشت...یک سال یعنی سیصد و شصت و پنج روز.البته از این روزها من صد و پنج روزش ایران بودم. یک سال گذشت...یک سالی که بزرگ شدم. یک سالی که برام خیلی چیزهاش اولین باری بود...یک سالی که یاد گرفتم باید قوی بود.یک سالی که درک کردم چقدر راه دارم برای رفتن.
یک سالی که گذشت...برای من پر از اسم و رسم جدید بود. چیزهایی که شاید دائمی شوند در زندگی...
کلا یک سال پیش در چنین روزی من شدم مهاجرم...
یک سال گذشت...
سیما
17 دسامبر 2011
26 آذر 1390

هیچ نظری موجود نیست: