سه‌شنبه، مهر ۱۹، ۱۳۹۰

سرما خوردگی...

سرما خوردگی در مونترال...واااای ووواییی...یعنی خدا نکنه گریان گیرتون بشه.
بنده در این لانگ ویکنید زیبا یک سرمایی خوردم که نگو...
بعد از دو شب که مثل جغد از درد سر و تب بیدار ماندم...یه دوایی بهم از جانب خاله جان معرفی شد که دیشب مرا مثل یک عدد خرس خواباند...
اگه زبانم لال خدایی نکرده سرما خوردید...حتما این را بخورید و بخوابید...شدیدا دعوای درد است...امروز از این رو به اون رو شدم....!!!خوب خوب نه...اما بهترم.در ضمن تا یادم نرفته بگم که توش الکل وجود داره ظاهرا...!نگید نگفتی...
خوب و سلامت باشید
سیما

۶ نظر:

راه نو گفت...

سلام سیما جان
امیدوارم که الان خوب شده باشی
یک سوال دارم
شما میدونید برای هالووین ایرانیها کجا جمع میشوند ؟
پیروز باشید
باران

Sima گفت...

نه من خبری ندارم..

Sima گفت...

نه من خبری ندارم..

ناشناس گفت...

این که معلومه محشر می کنه.من قرص های کولد اند فلو هم زود خوبم میکنه.اونهایی که دو رنگ هستن یکی برای شبه و یکی برای روز.
اینم که ویکس داره و کلد اند فلو...
انشالله که زودتر خوب خوب بشی سیما جان.
"یک دسته گل بنفشه"

Sima گفت...

مرسی عزیزم...خیلی بهتر شدم.البته اون شربتی که من خوردم این اسم ویکس رو نداشت و نه زده بود که الکل داره.به هر حال خوب شدم...!!!خدا رو شکر

ناشناس گفت...

سلام سیما جون، امیدوارم که تا حالا کاملا خوب شده باشی. خدا خیرت بده که این معجون رو به ما هم معرفی کردی.