شنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۸۹

از رانندگی تا خرید

برای امتحان رانندگی داریم می خوانیم.البته برای تئوریش.خدمت دوستان عرض کنم که اگه اونجایید و دوست دارید علامت هایی که اینجا می بینید را مرور کنید می توانید به این سایت مراجعه نماید.در ضمن دارم چهارشنبه با دختر خاله جووون می ریم یه جایی مصاحبه...بگم کجا؟دو ساعت با مونترال با ماشین فاصله داره.فکر کنید راننده کی می تونه باشه؟اینجانب...خدا بخیر کنه نه؟؟؟؟

و اما از Yves Rocher خرید اینترنتی کردم.بسیار راضی می باشم.4 روز اومد و کلی من حال کردم.شما هم خواستید امتحان کنید.من توی مغازه که رفتم دچار یه مشکلی شدم.اسمش اینه که سخت بود برام درک کنم چه کرمی رو انتخاب کنم.اینترنتی راحت تر بود...حالا شما هم بازی هستید...برید و ببنید.GAP هم حراج خوبی خورده بود.برای نیما کمی خرید کردیم.دیگه جونم براتون بگه...اینجا کلا زندگی جاری است...جاری نباشه جاریش می کنیم...

و دیگر خبر خاصی نیست...همه چیز مثل گذشته است...

سیما

بهمن 1389

۱ نظر:

باران شاپرک گفت...

سلام سیما جون ! من از طرفداران پر و پاقرص ایوروشه هستم و حدود ده سالی هست که عضوم ! خوبیش اینه که گیاهیه !! عاشق کرمهاش هستم .. و بجز کرم هیچ چیز دیگری ازش نمیگیرم ! خوشحالم که تو هم ایوروشه را دوست داشتی !