شنبه، اسفند ۰۷، ۱۳۸۹

نبرد ضد جوشی من

محصولات که من خریدم...

اولا گفته بودم که یه سری محصولات از yvesrocher خریدم اینترنتی.واقعا از خرید اینترنتی راضی بودم.به موقع اومد و کلی هم حال کردم.و اما از چیزهایی که خریدم زیاد راضی نیستم...به نظرم به جای کیفیت بیشتر پول برند دادم.البته سوای اینکه شاید زود باشه این نظر رو بدم ، یه محصولش واقعا تحسین من و بر انگیخت.

مقدمه داستان:

من کلا از سال پیش دانشگاهی صورتم جای صورت شد مزرعه جوش.من یه خورده دیر ظاهرا یادم افتاده بود باید غرور جوانی داشته باشم.اونقدر این جوش ها ادامه پیدا کرد که من مجبور به مصرف قرصهای خطرناک راکوتان شدم.اگه اسمش و شنیده باشید می دونید چه ساید افکت های وحشتناکی داره.اما واقعا برای پوست من معجزه بود.تا 1 سال بعد از تموم شدن قرصها هم پوست من همچنان شفاف بود و تقریبا جوش توش نبود.جز گاهی که اونم می دونستم به خاطر تغذیه یا بند انداختن و این صحبتهاست.اما بعد از یک سال...باز سر و کله جوش های زیر پوستی پیدا شد،صورتم مخزن تولید جوش نبود مثل دوران قبل از راکوتان خوری،اما جوش زیر پوستی داشت.این جوشها خیلی زیرکن.نه جوش حساب می شن که دلت بخواد بکنیشون(اوج چندشم نه؟)نه نیستن که از کنارشون بگذری.می آن و صورتت رو الکی کدر و بی ریخت می کنن.خلاصه ، اینا در اومدن .دکتر مهربان یک سری مواد دادن...زدیم...اما خوب معلوم بود مثل زمانی که راکوتان می خوردیم نمی شد .منم دلسرد شدم . بی خیال شدم.گفتم گور باباشون...سر می کنیم.

اصل داستان:

Stop-Smart Concealer

خوب حالا بقیه ماجرا...اینجا که اومدم.کرم هایی که دکتر داده بود (که گاها در دوران فوران جوشهای زیر پوستی مصرف می کردم) رو چون 10 روزه اومده بودم (حالا شد 60 روزه)نیاوردم.و جوش های زیر پوستی شروع کرد به جولان دادن...تا اینکه بالاخره.در هفته گذشته این محصول yvesrocher رو استفاده کردم.برای غیر قابل باور بود نتیجه اش.حالا یا فکر من این کار رو کرد یا واقعا کار این محصول بود...جوش های زیر پوستی من محو شدن...یعنی محوها...جای لکهای جوش هایی که می کنم و می کندم هنوز هست.اما جوشهای زیر پوستی نه...من یه آینه 10 ایکس دارم.همیشه با اون می شستم و جوشها رو می شمردم.باورتون می شه.دیگه یه دونه جوشم نبود...در عرض 3 روز این اتفاق افتاد...و البته یه خبر بد هم بدم.بنده به دلیل این جوشها هیچ وقت شکلات نمی خوردم و همیشه مراقبت می کردم.اما به دلیل خوشحالی فراوان از یافتن این محصول شکلات خوردیم و در عرض کمتر از 1 ساعت دو عدد جوش زدیم که خودم هم کف کردم...سریع از این محصول روش زدم.امروز از جوش ها فقط یه نقطه مونده...یعنی بدون اینکه بترکونم.خود جووشه رفت خونشون...برای من شکل معجزه بود این اتفاقات.برای همین با هیجان برای شما هم نوشتم.

البته در کنار این محصول دوست داشتنی یه محصول دیگه هم از yvesrocher گرفتم که استفاده کردم.اما فقط دو بار...و دلیل اصلی رو به همین دوست جدیدم منتصب می کنم.

Clean Skin Scrub with Apricot Seed

اصل داستان 2:

حالا چرا می گم به نظرم برای yvesrocher پول برند دادم.در کنار yvesrocher در سایت بارانی باید تا رنگین کمان برآید قبل رسیدن به کانادا محصولات شرکت St. Ives رو شناخته بودم.اینجا که اومدم.چشمم کور بود...هیچ جا ندیدم تا اینکه بالاخره دل رو به دریا زدم و از well.ca یه سری از محصولاتش رو خریدم...راستش خودم کف کردم.نسبت به اندازه و کامنت و review هایی که خودنم در مقابل yvesrocher کاملا به صرفه تر بود.یعنی یه محصولی که من در از yvesrocher گرفتم 50 میلش رو 5دلار(البته اصلاش 9 دلار بود.تخفیف خورده بود) اون 150 میل رو 6 دلار تقریبا میده.خودتون حسم رو درک کنید...حرص بود دیگه...به هر حال.من محصول ضد جوش st. Ives و چند چیز دیگه رو هم گرفتم...دیروز به دستم رسید.امروز برای اولین بار استفاده کردم.حس خوبی بود...اما نمی دونم نتیجه اون چی میشه.حتما خبر می دم نتیجه رو.فقط خواستم در جریان بگذارم ماجرهایی من و کرمهایی رو که خریدم.

خوب و خوش باشید

سیما

اسفند 1389

۱ نظر:

باران شاپرک گفت...

من راستش مشتری پر و پا قرص ایوروشه هستم و کرمهاشو دوست دارم و مرتب هم خرید میکنم البته به پوست من خورده ! ولی از محصولات آرایشی اش چندان خوشم نیومد !