دوشنبه، آذر ۰۸، ۱۳۸۹

پااااسپورت ریکوست...

بشتابید که بدشناس مثل من کم می بینید...

یادتونه گفتم که من تا 19 ژانویه امتحان دارم؟خوب...یادتون نیست...نگفته بودم چون!!!خوب بزارید بگم!

از طرفی یه خبر شیرین...من تنها باید ظاهرا برم...

پاسپورت ندارن مامان بابام!بخندین

خواهرم مشغول کارهای پایان نامه ارشد است.

برادرم سفر کاری به ژاپن دارد

و من!

حال کردین...نه بزارید بیشتر بگم تا حال کنید!از همه اینها بگذریم...فرض کنید من الآن برم ویزا رو بگیرم و بیام...باید برم لندینگ کنم...حالا فرض کنید لندینگ کردم.باید تا 18 دی ایران باشم که امتحان دارم.فکر می کنید در عرض 3 هفته کارت پی آر می آد.نه مسلما...و حالا به این قضیه اینجوری فکر کنید که من رفتم...بدون پی آر برگشتم.پی آر که اومد کی باید برام بیاره.چون از کانادا کارت پی آر رو پست نمی کنن.حالا این به کنار.فرض کنید نرفتم و موندم تا 20 ژانویه که یه هو برم.بعد از امتحان ها با خیال راحت...منتظر خبر فعالیت دوباره آتشفشان ایسلند یا ترکیدن فرودگاه لندن باید بود.نمی شه ریسک کرد تا لحظه آخر.

از همه خندارترش اینه که من تا اطلاع ثانوی تک و تنها و کسی نیست که با من بیاید بریم دمشق...باید حداقل تا شنبه صبر کنم که مادر بروند و از پدر اجازه خروج بگیرند و کارشون درست شود و ده روز بعدش پاسپورتشان بیاید تا برویم...این است ماجرای خوشگل روزگار ما.خواستم در جریان باشید...زیاد مثل من ذوق نکنید وقتی یه نامه می آد تو میل باکستون.بلکه بگید...واااااای بازم شروع شد!

همین

سیما

آذر 1389

نوامبر 2010-11-29

۶ نظر:

sara گفت...

سیما جان.
برای پاسپورت میتونی،پاسپورت را پست کنی و بعد اونا برات با پست میفرستن.خیلی بهتر از سفر به دمشق هست.
برای پی ار هم باید بهت بگم تو میای اینجا لندینگ میکنی و بعد اگه پی ار \ت نیومده به اداره مهاجرت خبر میدی که باید برگردی یاران و اونا رو در جریان میزاری،میای ایران و موقع برگشت میری سفارت کانادا تو ایران و برگه اجازه عبور میگیری،و مشکلی برات پیش نمیاد عزیزم.
من چون پی ار بابام نیومده بود و میخواست برگرده ایران ،اینو تحقیق کردم و از اداره مهاجرت پرسیدم.

ناشناس گفت...

سلان عزيز . تبريك ميگم خانومي اما سارا درست ميگه لزومي نداره تو بري دمشق . اگه بخوان با تو مصاحبه كنند بله در غير اينصورت نيازي نيست خودت بري فقط پاس رو براشون با ارامكس بفرست . از 118 تلفن ارامكس رو بگير و باهاشون هماهنگ كن . اما براي اينكه مطمئن بشي يه ميل به سفارت بزن و ازشون بپرس ايا ميتوني پاس رو با پست بفرستي ؟ بعد اين از ارامكس بخواه براي پاست رفت و برگشت حساب كنند تا اونا بعد از مهر ويزا برات دوبارهبا ارامكس پست كنند . و اينكه من تلفن اژانسي رو كه با اون رفتم برات ميذارم . اگه خيلي سختگير نباشي بهت بد نميگذره . هتل من تو زينبه بود . ولي من اصولا ادم اسون گيري هستم . اژانس معراج بود تو ميدون قدس اول شريعتي 22708694 و 22712029 (سعيده )

amiromona گفت...

خيلي خوشحال شدم بالاخره اين انتظار تموم شد ولي واقعا کولي بازي در آوردي تا تموم شد (چشمک) انشاا... هرچه زودتر بقيه کارها هم اکي شه که زودتر به نصفه ديگت تو اون ور دنيا ملحق شي

Mahsa گفت...

be salamati.. kheili mobarak bashe, raje be hotel haye dameshgh minevisam too ye peinevesht... ishalla be khoshio salamati :*

Mahsa گفت...

be salamati.. kheili mobarak bashe, raje be hotel haye dameshgh minevisam too ye peinevesht... ishalla be khoshio salamati :*

ناشناس گفت...

سیما جان اگر توی زمستان بیای مثلن تا اواخر فوریه کارت پی آرت دو هفته ای میاد چون خلوته اما توی تابستان اصلن به کمتر از چهل روز فکر نکن...
در ضمن اگر هم بدون پی آر بری ممکنه کارتت مشکل داشته باشه و یا اطلاعاتت اشتباهی داشته باشه انوقت خر بیار و باقالی بار کن..کلن لندینگ کار اشتباهیه..باید بیای بمونی...بگذار بعد از امتحانها بیا با خیال راحت...هیچ اتفاقی هم نمی افته.از وقتی ویزات اومد تا تاریخ مدیکالت در سال بعد وقت داری که بیای....راستی مبارکه.
"یک دسته گل بنفشه"