دوشنبه، آذر ۰۸، ۱۳۸۹

پااااااس ریکوست شدم....

پاس ریکوست شدم....

حالا یعنی ویزا می آد؟!

خدای من...

بگم بخندید...باید تا 23 ژانویه وارد کانادا بشم...حالا بگم بیشتر بخندید...

من تا اون موقع امتحان پایان ترم دارم...دارم از خنده می ترکم!خدای من!

حالا یه چیزی بگم بیشتر بخندید...من همیشه ترسم دقیقا از همین بود...الآن باید برم بهشتی با دکتر دادگر قرار دارم...شما فرض کنید با این حس من قرار چی به دکتر بگم...شاید میل زدم کنسل کردم...فعلا به قصد کشت دارم می خندم...از همه جالب تر اینه که در عرض 10 دقیقه کل فامیل رو خبر کردم...!حالا گفتن معلوم نیست ویزا بدیم یا نه!اگه ندادن بیشتر باید بخندم...

دیروز داشتم این شمارش گر کنار می دیدم...شده بود 199 روز...با خودم گفتم،می شه 200 روز و خبری نشده...و دلم کلی گرفت...

امروز نگاش کردم...نوشته 200 روز...آره...سر 200 روز...!!!

بهترین هدیه سالگرد ازدواج رو گرفتم...بهترین هدیه...!!!

امروز از صبح ایمیل جی میلم قاطع زده بود...عصابم رو خورد کرده بود...فرض کنید...دقیقا در همین حین...این ایمیل اومد...زمانی که ایمیل درست شد...

امروز چند شنبه است؟دوشنبه...؟!!!

گیجم...خیلی گیجم...باید برم پیش دکتر دادگر...اما دلم می خواد اینجا بشینم ...از اینجا نشستن نمی دونم چرا دیگه خسته نمی شم...الآن یک ساعت از ارسال ایمیل می گذره...یک ساعته که این میل به میل باکس من رسیده...در عرض کمتر از یک ساعت کل دنیا رو خبر کردم...

سیما

آذر ماه 1389

نوامبر 2010-11-29

۶ نظر:

جلیله گفت...

سیما باورت میشه قلب یه لحظه ایستاد؟! مبارک باشه. اصلا الکی نگران نشو و با اعتماد به نفس پیش برو حتما میگیری.

در ضمن طرفای دانشگاه میری مراقب باش. انگار امروز انفجار اتفاق افتاده و یه استادو کشتن!!

جلیله گفت...

راستی :
"در نا امیدی بسی امید است"

Sima گفت...

جلیله نازنینم...مرسی...از ته ته قلبم آروز می کنم...برای شما این نامه کوتاه اما زیبا بیاد...تا 30 دقیقه اولش فقط می خوندم از دمشق نامه دارم...اصلا باورم نمی شد...جلیله نازنینم...مرسی عزیزم...به امید روزی که این خبر تو بلاگ زیبایت نقش ببنده نازنینم!

Sara گفت...

Vaaaaaai sima joooon tavrik migam.kheili khabar haijan angizi boood
Ooni ke minevisan emkan dare visa bedim ya nadimro baray hame minevisan va hatman visa midan aslan negaran nabashid.
Ishala ke zood biaid inja

سیاوش گفت...

سلام
مبارک باشه

ناشناس گفت...

ّّّّّّّّّّّّّّّّبه به به مباركه ايميلتو چك كن برات پيام گذاشتم

سعيده از vers le nord