دوشنبه، آبان ۰۳، ۱۳۸۹

یک تصمیم از نوع کبرا جووون

97 روز دیگر...باز هم در دهگان نود...

فردا کنفرانس دارم...کنفرانس درس زیبای حقوق تجارت بین المللی...مثل خر[1](باور کنید این واِژه تنها اکسپرشن[2] خوبی هست که می تونم برای کار خودم به کار ببرم) موضوعش عدم تسلیم مبیع در کنوانسیون بیع بین المللی است.البته جنبه های حقوقی...خلاصه...من هنوز با اینکه نزدیک به 24 ساعت دیگه این کنفرانس زیبا را دارم.نمی دانم چه باید بگویم.از کنفرانس دادم کلا خیلی خوشم نمی آد.

و اما...

از دمشق خبری نیست.همه چیز در سکوت خود در حال طی شدن است

و اما...

تصمیم گرفتم لاغر شم...خیلی خیلی چاق شدم.برای همین با اینکه اینجا هیچ ربطی نداره اما می خوام بنویسم چقدر لاغر شدم و چند کیلو هستم...حالا این نوار سمت چپ کمکمون می کنه...این تصمیم راستی اسمش تصمیم کبری جووون یا کبی هست...لاغری رو می گم بابا

به امید روزهای آفتابی و شاد و لاغری

سیما

سوم آبان 1389

اکتبر 2010-10-25



[1] اگه خیلی بی ادبی هست...بخونید مثل یک انسان فهمیده درس خووون

[2] اصطلاح

هیچ نظری موجود نیست: